loading...
پیروی از ولایت
اسماعیل بیدکی بازدید : 393 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

 

شعر " بچه ها سلام " رو از استاد جواد محقق براتون میذارم
خیلی قشنگ سروده شده اگه معلم باشین قشنگیش رو بیشتر درک میکنین .

بچه ها سلام! صبحتان به خیر

من همان صبور سالهای سخت من همان غریب آشنا

معلمم.

گرچه مدتی کنارتان نبوده ام یادتان که بوده ام!

شعر تازه ای برایتان سروده ام واژه های شعر من

گرچه اندکی قدیمی است چون شما شکوفه ها، ولی

ساده و صمیمی است شعرهای من

- مثل آینه -

جلوه گاه بی ریایی شماست.خانه های شعر من

اگرچه کاخ نیست کلبه های روستایی شماست

در کلاس خاطرات منبوی حرف های روشن شما

مثل جوی شعرجاری است.

با خیالتان هنوزباغ ذهن من بهاری است

شعرهای من به یادتانعکس های یادگاری است

بچه های خوب من!گرچه موی چون شب مرا

مثل برف کوچه های صبحدمسفید کرده اید

غم مبادتانکه با صدای خنده هایتان دل مرا

خانه امید کرده ایدبا شمایم آی...

آیه های شادی و نشاطبا شما

که شعر زندگانی منیدمی روید اگر ز پیش من

یادتان بماند این:حاصل جوانی منی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 62
  • بازدید کلی : 2,736